En underbar helg

Hejsan

Har haft en underbar helg med Älsklingen, vi har varit i Hovsta hela helgen. Igår lagade Marie lussebullar på morgonen så blev bullar till frukost så himla mumsigt. Sen så pluggade jag lite och Jocke spelade lite spel, han passar på och gör sånt när jag t.ex sover eller pluggar. Sen gjorde hans pappa mycket god mat innan vi skulle iväg och kolla på Jockes match i Nora. Tyvärr så fick dom spö med 4-2, men de var en mycket bra match och laget från Nora spelade nog mer Ruby än innebandy men så är de.

Idag så var vi båda riktigt tröttna båda två, de blev köttsoppa till frukost som Marie och Mats  hade gjort, mycket gott faktiskt Älskar ju köttsoppa och hemma gjord är så himla gött.

Bokade nyss biljetter till Twiligt New Moon, som jag och älsklingen ska se på tisdag 18.15. Så himla krångligt att boka på internet när man ska betala samtidigt för hur mycket som helst som ska tryckas in och massa rabbatkort nummer också som ska klickas in och de var ganska drygt men nu är de gjort.

Ska ta och kolla lite tv nu och göra Toast och sedan kanske jag skriver igen lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0