Hemåt

Nu börjar jag bli lite irriternade hade börjat skriva ett hyfsat långt inlägg men sen mitt i allt stängs sidan ner och allt försvinner lite jobbigt.

Verkar inte som jag blir klar med min SH-uppsatts idag som jag hade hoppas väntar fortfarande på ett Mail från M-Partiet, kan inte avsluta min uppsatts fören jag fått detta besked och försökte förklara detta för min lärare men han förstod fan inte så fick skicka ett yttligare mail till honom och säga att allt jag har skrivit är helt meningslöst om jag inte får ett svar av dom och får med de i mitt skrivande.

Idag bär de i alla fall av hemåt till Örebro, ska ta tåget som går halv 6. Ska be mamma ringa om nagelförlägning när hon kommer hem snart för är riktigt sugen på att förlänga naglarna och tror hela familjen är de så hon får ringa dit och johanna hade mailat i morse och frågat om hon hade något tid. De kostar ju faktiskt bara 490 kr eller nått sånt så lätt värt de.

Saknar ÄLSKLINGEN grymt mycket och de verkar inte som jag får träffa honom idag heller eftersom han har någon dum innebandy träning=( känns som vi varit i från varandra i evigheter nu känns verkligen hemskt. Får väl träffa honom i morgon hoppas jag, slutar tidigt och de gör han med så hoppas han kommer till mig efter skolan så vi kan ta igen all tid vi har missat i helgen annars blir jag lite små sur=(<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0