I´am Backe

Josefine Johansson

Vaccinerade mig igår mot svin influensan. De hade mängd vaccinering vid mässan igår de var redan 300 meter kö när jag kom dit kl 13.20 och sen hade jag 100 meter kö bakom mig och dom öppnade inte fören kl 2;) helt sjukt attde var så många som kom dit igår när de ska ha de här i dag också. Först så hade jag inte tänkt vaccinerar mig och ta de nya vaccinet eftersom jag är väldigt rädd för sprutor, men mamma tyckte jag skulle ta de nu så jag inte blir sjuk. För om jag får svininfluensan nu så är de i riskzon att jag inte får operera bort mina halsmandlar i Januari och onödigt att riskera de.

De gick mycket bättre att ta sprutan än vad jag tyckte, har tyvärr lite ont i armen nu eftersom jag sover på den armen som jag tog i. Men de går säkert över snart, igår kom min Älskling hit och trösta mig och gav mig många pussar och kramar.



Idag är de UF-mässa eller vad den nu heter men de är i alla fall en utbildningsmässa så man kan få massa informationer om utbildningar som finns efter gymnasiet. Valde att inte gå på den utan ligga kvar i sängen och slö, tyckte lite extra synd om mig själv.

I morgon har Jag och Älsklingen fyra MÅNADER, sjukt hur fort tiden går. Får se blir nog inget speciellt i morgon eftersom Jocke har träning i morgon och vi har haft Nationellt prov i Svenska B i 5 timmar på morgonen. Men får hoppas att de blir en hel helg med myspys senare.

Ska fortsätta kolla på Tv nu vi hörs allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0