Tråkig Måndag

Såklart började dagen med ännu en tråkig tysk film, ingen höjdare direkt att börja kolla på en film kl 08.00 på morgonen. Sen blev klockan så mycket om man blev bara ännu segare och segare, sen hade man bara massa tråkiga lektioner. S-blocket idag kändes nästan som en evighet, höll på att dö för lektionen var så himla tråkig så man visste knappt vart man skulle ta vägen. Sen såklart när man slutade så var de så himla mörkt ute så man kunde nästan tro att klockan var 6-7.

För tillfället kollar jag på Buffy och vampyrerna, sen snackar jag med Älsklingen på msn. De blir andra natten i rad vi inter träffas eller sover med varandra nu. Känns lite deprimerande och ensamt att inte ha honom här kan jag säga:( Men som tur ses vi i morgon eftersom vi ska gå på bio och sedan äta tacos:)

Ska snart ta och plugga lite Naturkunskap B eftersom jag har prov på de i morgon, hoppas verkligen jag klarar de annars kommer jag nog fan få damp.

Saknar min Älsklinge så mycket<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0