215 dagar kvar till studenten



Nu börjar de sakta med säkert räcknas ned till studenten, dom börjar snacka om studentmössor, studentkryssningen som är den 17-18 april nästa år. Och snart måste jag nog beställa min student mössa, den ska i alla fall se ut såhär. Har bytt ut den fula tyg grejen till en metallkrok i stället och där bakstår de 2010 med strass stenar, lite coolare tycker jag.

Det är ett tunt lila band runt och lila strass stenar i metallkroken eftersom att Lila är Esteternas färg, jag kan bara tänka mig hur många som kommer ha Lila balklänningen sen bara för de är estet färgen;)

Nu ska jag ta och kolla lite på tv, börjar känna mig bättre i halsen nu också. Snart börjar ju också buffy och vampyrerna.

Måndag om en vecka ska jag och familjen åka till Gekås Ullared och shoppa lite, såg nu att v.44 när de är höst lov så öppnar dom en timme tidigare så då måste vi vara på plats innan 07.00, så blir att åka ner natten till måndag.

Nu blir de tv och mys

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0