Ännu en Måndag

Ja då var de måndag igen och de betyder skola! var grymt seg i morse men tog mig upp ur sängen och hoppade in i duschen. Sen bar de av till Järnvägsgatan där jag brukar gå på bussen. Morgonen började med ca en halv timmes Samhällskunskap B och sedan blev de ett långt och dryt hål. Sen fortsätta de med Religion och en föreläsning om hela Islam. Efter de blev de är mycket god lunch innan matten började. Sen efter matten var de bara 3 timmar S-block sen slutade jag äntligen.

De blev först att ta 16 från skolan till järntorget sen byta till 11an som går till Hovsta. Så åkte hem till Älsklingen en liten stund, fick sällskap av Emilia på bussen är så himla drygt att åka den bussen själv för känns som man sitter där i en evighet. Sen hann jag nästan bara komma hem till Älsklingen och hann precis börja gosa så ringde Eklöf och sa att han skulle med på träningen 18.30 för något dumt möte. Så blev ju inte så mycket mer mys än så.


Sen bara för jag är så himla snäll så beställde vi ett Comviq kontant kort till mig så Jocke kan ringa och smsa mig gratis och slippa fylla på sin mobil hela tiden. Då kanske vi äntligen kan börja prata i telefon, för har ju inte gått så bra med de nu precis eftersom han bara klagar att de är så himla dyrt. Vi kanske max har pratat i några sekunder nån gång då och då när han varit tvungen att ringa;)

Men nu har man snart Comviq och måste släppa runt på två mobiler(Y) Jippi


Något positivt med denna skoldag var att min lärare har skjutit upp datumet för inlämning av uppsatsen, så nu har man två veckor till att skriva på. Känns faktiskt ganska skönt tycker jag och då behöver man inte vara lika stressad, vi kanske skulle skjuta på rapporten en veckan också eftersom vi haft så lite lektions tid.

Nej nu måste jag fortsätta plugga religion och Kristendomen eftersom vi har ett "förhör" i morgon som man egentligen kunde säga prov för de är ju ett prov egentligen. Men han kallar de hela tiden förhör.

Imorgon har jag inget Iv-val heller så slutar 12.50 hihi ganska skönt så då blir de hem slappa lite och fixa balettsolot!

Ska plugga nu hade se så bra

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0