ÄNTLIGEN LOOOOOOV

Igår fick vi äntligen lov, hade först dansföreställningar hela dagen sen skrev jag ett omprov på 1700-talet. Efter de fick jag stressa hem för att packa alla mina saker jag skulle ha med hem till mamma och sedan stressa till Johanna på norr för att packa hennes saker och Agnes kattmat och massa för att sedan ta tåget 17.00 till Lindesberg.

Igår blev de mest en slapp kväll, vi köpte med oss en familje pizza, super kebab. Efter de blev de Idol, med mycket dricka chees doodels och massa godis. Tyckte inte precis om själva rock temat dom hade denna gång på Idol, roligare när dom har typ Pop.

Idag har jag inte gjort så mycket, pluggat som vanligt skrivit massa på religions rapporten. Måste göra klart den och min uppsats på samhällskunskapet på lovet.

Sen natten till Måndag så åker Jag och hela min familj till ULLARED för att shoppa loss lite, ska bli rikigt kul var ca 2-3 år sen jag var där sist.

Imorgon natten till måndag kl 03.00 så byter vi till vinter tid har jag för mig att mammsen berättade förut så ni vet, så vi tjänar in en hel timmes sömn där eftersom vi ska åka kl 03.00 för att hinna dit i tid tills dom öppnar 07.00.

På tisdag åker jag tillbaka till Örebro för då blir de SATIN med brudarna, ska bli kul har ju aldrig varit där.

Nu ska jag njuta av loooooovet.

BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0