DANS DANS DANS

Mina onsdagar är en riktig dansdag, först så börjar den med en Balett klass på morgonen med min balett lärare Svetlana, Sedan efter de har vi en mycket kort rast och sedan ska vi arbete med våra balett solon i två timmar som ska vara klara nästa vecka. Är typ redan klar med mitt solo så de är ju faktiskt bra.

Efter de åkte jag hem, städare lite och skura golven så nu är det rent, sen blev de att också ta handom all disk. Efter de så la jag mig i min mycket sköna säng och läste ca 25 sidor i min bok Oliver Twist, ska läsa ut den idag innan dansen så jag kan börja skriva på den i morgon!

Kl 20.00 så börjar min Disco träningen, tyvärr så är min cykel paj så kan ju tyvärr inte cykla till träningen. Hade underlättat så mycket om den inte var paj eftersom är en liten bit. Istället måste jag gå och missa jättemycket på Grey´s Anatomy som börjar precis när min träning slutar.

I morgon efter skolan så blir de bara hem och duscha, fixa i ordningen sig och sedan möta upp Älsklingen, Elin, Johanna och Dennis för att se filmen Fame på bio. Reserverad biljetterna idag så vi sitter högst upp!

Ska ta och läsa min bok lite nu, hörs i morgon



MIN ÄLSKLING<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0