Fredag

Hejsan!

Tyvärr har de inte blivit så mycket skrivande denna vecka eftersom jag har åkt en tripp till Ullared i måndags och i Tisdags blev de en ute kväll med Brudarna.

I onsdags åkte jag hem till Älsklingen, vi har haft några super mysiga dagar och åkte därifrån idag=( eftersom jag måste åka hem till mamma i helgen och plugga. Så de blir inge Halloween party för mig inte.

I Onsdags följde jag med Jocke och kollade på hans Innebandy match i Odensbacken, tyvärr så är jag inte så intresserad så de blev lite långtråkigt men har var så duktig så. Sen har han blivit Uttagen att spela i Div 4 på söndag så är väl lite stolt över dig Älskling.

Idag blev de först en sväng till badhuset med mamma och elin och sedan åt vi gott ute på en resturang. Direkt när jag kom hem bänkade jag mig framför datorn för att köra slut spurten på religions rapporten och nu är den klar efter 11 sidor, den blev sjuk lång och är äntligen klar. Nu har jag bara en Uppsats att skriva som ska vara på universitets nivå som jag ska skriva på bara en helg, önska mig lycka till.

Nu är de bäst jag börja rulla mig neråt och kryper ner i soffan innan Idol börjar.

Imorgon kommer Johanna hem igen och hon har med sig Marcus som lite besök så man får träffa familjen efter ett bra tag, sen får han ju se de nya huset om ombyggnaden m.m.

Känns lite jobbigt att Älsklingen ska ut på krogen ikväll=( eftersom jag vet att hela Örebro kommer flörta med honom och han är bara min så tycker inte alls om de. Men men ska inte vara för sotis, men Älskar han så mycket så de är väl därför.

Nu ska jag sluta babbla, hörs mer i morgon och då får ni höra hur min underbara uppsats går.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0