HALLOWEEN

Idag är de halloween och inte ska man fira de på något roligt sätt som man gjort de andra åren, de blir inget festande eller något annat. I stället så ska man sitta hemma mysa emd familjen och plugga sönder. Har varit tvungen att ha en hel plugg helg för att skriva klart på min samhällskunskaps uppsats som ska lämnas i på Tisdag.

Igår var Jocke ute på krogen kändes lite sådär att man inte kunde följa med, att han skulle få gå ut och ha kul medans jag skulle stanna hemma. plugga och ruttna sönder.

Snart så kommer Johanna hem och hon har med sig Marcus (hennes EX) som ska komma på besök och hälsa på familjen lite. Ska blir lite kul att träffa honom för de var ett tag sen eftersom han har legat i Lumpen i ett år nu.

De här är en sådan dag jag egentligen inte skulle behöva gå ut på krogen och festa sönder utan i stället ha en mysig inne kväll med Älsklingen och bara kolla på någon mysig eller skräk film, men inte får man göra de. Inge mys pys=(

 

Halloween är en mycket skräck afton och fast tror inte precis att de kommer bli några läskiga filmer ikväll utan med någon romantisk komedi:)

Nej nu ska jag fortsätta med uppsatsen, kolla in mitt Café på facebook och sedan äta kladdkaka med familjen.

 

Älskar min Joakim Östman<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0