Lördag och bara massa plugg=(

Usch nu har jag suttit hur länge som helst och skrivit på min rapport om Kristendomen och Islam. Så himla tråkigt faktiskt, jobbigt att sökta massa fakta och läsa hundra utdrag ur bibeln som man inte alls är intresserade av. För tillfället så sitter lilla syrran i rummet bredvid och spelar GH (Guitar Hero) medans jag håller på och pluggar. Mamma och Mats åkte nyss upp till Löa också för min morbror ska sko om Kicken (vår nya häst).

Snart så ska nog Jag och Elin lägga oss i varsin soffa, tända en brasa i kaminen och sedan titta på någon bra film tillsammans. Var ett tag sen bara hon och jag umgicks utan mamma eller någon annan av mina syskon. Så blir mys med en film och så.

Sen var de planerat att mina kusiner skulle komma över ikväll men de får vi se hur de blir, beror på hur snabbt allt går i Löa och när dom kommer hem och så.

LILLA SYRRAN & JAG

Elin & Jag

 

I morgon så har Jag och Älsklingen Tre månader, så de blir en liten pause och vilo dag när jag kommer tillbaka till Örebro. Får se om jag gör nån liten överaskning har inte riktigt bestämt mig ännu så vi får helt enkelt se hur de blir med de och tiden och allt.

Inför nästa vecka så har jag ganska mycket, ska skriva en Bokanalys på Oliwer Twist som ska lämnas in innan lovet. Sedan ska jag skriva omprov på Kuhi och Litteraturen på 1700-tals provet. Som tur är inte de så mycket förutom Konsten och sedan kortfattat om Bellman.

Sen så blir de självklart mycket repitioner inför FN dagen då vi ska dansa Street och Modernt i Aulan på fredagen. Vi har också Gambidag och vårkonsert möte denna vecka som kommer.

Som sagt så är de mycket plugg nu och de blir inte bättre på lovet heller för då måste jag sitta och skriva klart min uppsats och min rapport. Sen måndag den 26:e okt åker jag och hela familjen till Ullared, sen på Tisdagen ska nog jag och brudarna gå ut till Satin för där har jag inte varit ännu.


Ser inte ut att bli någon UTGÅNG på Halloween eftersom Frimis skulle inte ha nå speciellt utan ska ha salsavecka, sen finns de inte så mycket andra ställen. Så får se om de blir att mysa med Älsklingen i stället.

Nej nu ska jag plugga lite mer så jag kan krypa ner i soffan snart.

Vi hörs Puss & Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0