Lördag

Nu sitter man här på sin Lördag och pluggar sönder=( ska precis börja skriva på min uppsats inom Samhällskunskap B som ska vara inlämnat om några veckor men den ska vara jättestor och på universitets nivå så börjar skriva redan nu. Sedan så går ja in på Rapporten vi ska skriva inom religion, vi ska jämnföra två religioner och jag har Kristendomen och Islam. Religion är ju inte riktigt min grej så vi får se hur de går med allt med kyrkan, bibeln, kroanen m.m. Efter detta blir de att gå rakt över till att plugga inför mitt Naturkunskaps B prov som jag har nu på tisdag. Jo de är fullt upp som ni märker och därför har jag valt att åka hem till mammsen och plugga denna helt och umgås lite med familjen.

Ikväll blir de att åka på kalas eftersom min kusin Melinda fyller 16 år idag, grattis. Så de blir att träffa släkten och kusinerna som jag kanske inte har träffat på över en månad. Så blir de Smörgås tårta har jag hört och de tycket jag väldigt mycket om. Sen blir de nog vanlig tårta också så man kommer bli grymt tjock tror jag.

Snart kommer Johanna min stora syster hit också, de blir de hemma helg för henne också. Skönt att ha hela familjen samlad även om min bror inte är här..

Lite jobbigt att vara hemma när dom håller på att bygga ut huset för man vaknar typ halv 10 på en helg för att de håller på utanför ens fönster lite irriterande menmen.

Saknar min Älskling så himla mycket, han fick tyvärr inte följa med i helgen eftersom jag måste plugga. Men de var väl tur de för då hade hans kompisar DÖDAT honom. Eftersom idag spelar Danmark-Sverige, de betyder att dom ska vara hemma hos han mamma och kolla på matchen på projektorn och dricka massa öl. Så lika bra att vi inte var med varandra i helgen men saknar han grymt så mycket i alla fall<3



ÄLSKAR DIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0