Myskväll

Sitter och smsar med Älsklingen, så himla roligt när han skriver "bloggar du?". Bloggade inte precis denna sekunden men eftersom han fråga så kan jag väl lika gärna göra de igen ;)

Haha snart började One Tree Hill och hade laddat upp med godis, kakor och Cola:) så himla gott att unna sig lite en söndag kväll som denna efter ha slösat bort hela dagen på massa onödigt plugg.

Saknar Älsklingen så himla mycket:( han åkte tidigt i morse för någon innebandy match. Sen kommer vi inte hinna ses så mycket fram över eftersom jävla skit skolan ger mig så mycket läxor och prov så har inte tid att träffa honom eller någon annan.

Önskade du var här med mig och myste med mig, vi brukar alltid göra de på söndagar=( kolla på One Tree Hill som du redan har sett alla avsnitt och sedan fortsätta med alla program jag älskar och du hatar<3 du är så himla underbar och Älskar dig så himla mycket du är mitt allt babe<3




KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0