Naturkunskap B=(

Usch min morgon har nog varit hemsk, vaknade super trött och sur i morse men tog mig upp och pallade mig in i duschen. Sen var jag så himla seg att fixa mig så klockan blev mycket och jag blev super stressad. Sen när jag väl hade gått var klockan super mycket och när jag hade gått ca 200 meter så märkte jag att jag hade glömt mitt BUSSKORT fick ju panik och började stressa mig hem igen för att hämta de. Sen stress gå till Järnvägsgatan och trodde verkligen att jag skulle missa bussen. men precis när jag kom fram så kom bussen(Y) snacka om tur.

Vi har nu Naturkunskap B och då ska vi skriva en LABB RAPPORT om hur vi fick fram DNA i Kiwi, ingen höjdare precis. Sen efter de har vi prov i Religion på KRISTENDOMEN usch usch. Sen har jag bara en timmes matte sen slutare jag och ska hem.

Sen ska jag hem och gotta mig med Kakor och Choklad. LÄNGTAR!!

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0