Onsdag

Idag har jag fått jättemycket gjort, har skrivit klart min bokanalys på Oliver twist, har också skrivit klart min loggbok från förra veckan. Håller för tillfället på att tvätta all min tvätt. Sen har jag bättat med rena lakan i sängen, sen ska jag snart ta tag och diska lite och sedan blir de att plugga för mitt omprov.

Skolan är så himla jobbig för tillfället på fredag hade jag tänkt att jag skulle skriva omprov på 1700-talet kuhi & litteraturdelen, de är inte så stora områden så de är ganska skönt.

Blev lite besviken igår när vi fick tillbaka proven på Naturkunskapen för klarade inte de så måste göra omprov v.46 och precis den veckan har jag också Matte B prov på hela kapitlet och sedan Nationella i svenska B muntligt . Så de är mycket för tillfället och så har man massa andra prov, uppsatser och rapporter att skriva.

Ikväll har jag också Disco träning, förra träningen så hade min tränare nästan av ledbandet och läste på Facebook igår att hon hade hoppat med kryckor i trappan och halkat och stukat den andra foten så får se hur mycket hon kan göra ikväll om nu ens är där vet inget måste nog fråga Emma lite.

Nu ska jag gå och ta handom tvätten lite, måste ju få allt tvätta & städa klart innan jag åker hem i helgen eftersom jag ska vara hemma nästan hela lovet och måste ju ha rena kläder att klä på mig:)



Här är en väldigt Glad bild på mig och typ den nyaste jag har på mig tyvärr, tar inte så mycket kort nu för tillfället eftersom min kamera gick sönder för några månader sen och inte orkat köpa någon ny eller använda mobilen.

I morgon börjar vi inte fören halv ett, då ska vi repetera allt inför FN DAGEN som är på fredag, vi ska repetera Street dansen och Moderna dansen med kläder och allt. Sen kl två så har vi Deal L för musik inför Vårkonserten så då är de Möte i typ hundra år och vi måste sitta och lyssna på alla låtar folkt gett som förslag och sen lyssna på när dom berättar om varför dom tycker den ska vara med på denna konsert.

Förra året hade dom fått in över 80 st låtar dom skulle lyssna på, förra veckan sa vår lärare att dom bara hade fått in 6 st låtar så hoppas de har kommit in några flera men inte för många:)

Ska ta handomen  tvätten nu

BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0