PLUGG=(

Helt sjuk hur mycket jag har i skolan nu går knappt att beskriva kommer ju gå under innan lovet ens har börjat. Nu för tillfället sitter jag och läser på om Kristendomen för vi har ett "Förhör" på tisdag men förhör är ju bara ett mildare ord för prov. Så ännu ett prov i Religion och man måste ju göra ganska bra på de eftersom jag fick VG på mitt förra prov. Sen har jag ju tusen andra saker jag ska hinna med denna vecka.

Saker att göra innan lovet:

- Förhör Kristendomen
- Lämna in Mask & kostym
- Bokredovisning
- Rapportskrivning/religon
- Naturkunskap B prov
- Bokanalys
- Uppsats skriven på universitets nivå( Samhällskunskap B)
- Göra klar balett solot

Det är allt plugg jag har nu innan lovet och de är hur mycket som helst och man börjar ju undra hur ska man hinna med allt egentligen. Har knappt börjat med något av de, har precis valt ämne jag ska skriva om till min Uppsats och fixat frågeställningar och syfte men är ju hur mycket kvar som helst att göra. All min lediga tid kommer gå åt till att plugga nu. Kommer inte hinna träffa kompisar eller min pojkvän typ alls. För kommer vara så upptagen med att plugga till prov och skriva uppsatser och rapporter.

Lärarna vill ju verkligen ta död på en tror jag, sen så har vi dansuppvisningar innan lovet och så de blir att repitera massa och de tar ju tid av en också att komma ihåg massa korografier.

Nej nu ska jag fortsätta läsa om Jesus och Kristendomen, så himla kul jag som inte är kristen och typ hatar kyrkan och allt som hör där till.

kl 18.00 One Tree Hill
kl 19.00 Priviligde

Dom programen ska jag också hinna se för de är mina favorit program.

Ne nu blir de plugg vi hörs, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0