SAKNAR SAKNAR SAKNAR




LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE

Åh saknar min Älskling så himla mycket träffar han alldeles för lite nu förtiden när jag har mycket i skolan och han har sin dumma praktik och aldrig har tid för mig. Nu sitter man här ensam inlindad i täcket och har tända ljus överallt och super mysigt. Men problemet är väl att man är ensam=(

Att man inte har sin kärlek här och kan mysa med en, hoppas han kan komma hit i morgon efter sin praktik eller efter sin träningen för måste träffa honom innan jag dör! saknar han alldeles för mycket så de går knappt att beskriva. ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET<3

Josefine Östman <3 Joakim Östman

HMM ja de låter ganska bra faktiskt ;) skulle inte vara helt fel<3

I morgon ska vi disskutera STUDENTKRYSSNING på klassrådet, studentkryssningen är den 17-18 April 2010. Kommer nog bli grymt kul, försöker peppa Älsklingen lite och säga till han att han måste prata med sina kompisar så dom inte missar de så finns de inga platser kvar när dom väl har fått för sig att dom ska med på Kryssningen.

Kryssningen går till ÅBO och de är en 23 timmars kryssning, så 23 timmars PARTY. Kommer nog inte bli mycket sömn så man behöver ju knappast någon dyr hytt, utan blir nog nått billigt.


Ska kolla på Ugly Betty snart.

Vi hörs ha en mysig kväll

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0