Söndag

Idag är de söndag, men ingen vanlig söndag eftersom de inte är någon skola i morgon så känns de som en fredag eller lördag. Idag har jag pluggat massa på min Religons rapport så jag kan stanna lite extra länge i Örebro i veckan och umgås med Älsklingen innan jag åker tillbaka till mamma nästa helg.

Ikväll har vi några program på schemat:

18.00 - 19.00 ONE TREE HILL
19.00 - 20.00 GOSSIP GIRL

Ska kolla på dom två serierna idag sen blir de nog att gå och lägga eftersom kl 03.00 i natt bär de av till ULLARED för att shoppa loss lite.

Denna vecka står detta på Schemat:

Måndag: ULLARED
Tisdag: Örebro, SATIN med brudarna
Onsdag: Mys med Älsklingen, kolla på hans innebandy match
Torsdag: Bada Jacuzzi
Fredag: Åka hem tidigt, Plugga
Lördag: Plugga
Söndag: Plugga, Åka hem


Nu ska jag chilla lite, kolla min farmville och café kanske, vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0