SÖNDAG=(

Elin & Jag

 

Idag är de sista dagen med familjen för denna helg=( tyvärr så har helgen mest beståt av massa PLUGG!

Igår var vi hemma hos mina kusiner för att fira Melinda som fyllt 16 år. Blev väldigt god smörgåstårta och massa fika och dricka till detta. Vart ganska trångt eftersom vi var ca 20 personer i min mosters lilla hus! men de gick hyfsat bra ändå, vi satt och börja planera IDOL FINALEN som äger rum 11 December på Ericsson Glob!   varken mamma eller min moster vill åka bil och köra i sthlm eftersom de är mycket trafik där m.m. Så vi tänkte ta en Shopping buss upp på morgonen sen shoppa och sedan blir de IDOL. Men idol slutar ju inte fören ca 24.00 på kvällen och då går de inga bussar hem. Så vi kollade om de gick några på morgonen med Swebus express som man kan åka med. Fast då blir de ju att man får övernatta på Hotell och de är ju alltid trevligt.


Nu på morgonen har mesta tiden gått åt till att leta fakta till uppsatsen, skriva frågeställningar, bakgrund, inledning, metod m.m. Jobbigt att hålla på och skriva en dum uppsats som ska vara på Universitets nivå, men som tur har man en mamma som är utbildad lärare och skrivit många uppsatser själv som kan hjälpa en och ge massa tips.


Fick ett till täcke av mamma så Jocke slipper bli utan när han sover hos mig, för jag tar alltid täcket på kvällarna så Jocke brukar sova med mitt tunna och fina överkast, hihi. Men nu hittade mamma nå gammalt täcke som hon inte använder som vi kunde ta så Jocke slipper vara utan.


Snart blir de väl att åka hem då:( vi ska nog hämta upp Jocke när vi åker hem till Örebro så han slipper åka buss, men jag måste ju plugga lite Naturkunskap B innan vi ska mysa i soffan så då får han väl vara tyst eller sova eller något annat. Han har ju inga problem med att sova när som helst, så de blir nog inga problem.

 

Ska umgås med famljen nu vi hörs XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0