Söndags mys



Ja då var hela helgen borta igen=( dagarna bara försvinner nånstans. Har fått ganska mycket skolarbete gjort och de är ju skönt, halva rapporten är nog nu skriven, så blir att skriva klart den på lovet och sedan göra min uppsats.

Idag åkte jag tåg från Frövi till Örebro, innan så var vi på nisses och letade efter något tyg som vi ska ha för att skärma av min säng i min lägenhet. Men de vi skulle ha var slut så vi får väl leta efter något annat.

Sitter nu här i min städare lägenhet, så himla skönt att ha de rent och snyggt så jag städade innan jag åkte hem till mamma. Nu så sitter jag och väntar på att Älsklingen ska komma hit för vi ska fira vår Tre månaders dag som är i dag den 18 oktober.

Idag står först Grey´s Anatomy på schemat och sedan One tree hill och Gossip girl som har säsongs premiär idag. Tyvärr så känner jag mig lite kraslig idag så får se om man orkar gå på utbildnings mässan i morgon eller om jag går direkt till S-blocket som börjar klockan 13.10. Vi får helt enkelt se hur jag gör:)

Helt sjukt har blivit helt besatt av Famville som man kan spela på Facebook och skapa en egen farm med kor, grisar och träd m.m. faktiskt ganska kul är på level 6 nu och började i fredags typ:) så tycker de är kul att spela de för en gångs skull, brukar hata spel!

Nej nu ska jag mysa lite, får se om jag ber Jocke kanske gå och köpa Chips eller nått sen för jag har ju faktiskt köpt drick och jag är lite smått sjuk och ligger i Pyjamas så kan ju inte gå nånstans;)

Nu är de TV-TIME

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0