Tisdag

I morse började vi lite senare eftersom vi skulle ha prov på Naturkunskap B och de gick väl sådär, så himla mycket hon skulle ta med och visa saker hade man glömt bort. Som om man minns alla labbar man har gjort? eller t.ex. varför reser sig blommorna när man vattnar dom? hur ska jag kunna komma ihåg nått sånt hon bara sagt en gång typ. Aja får hoppas på de bästa, om de gick dåligt kanske man kan göra om en del, för de handla om lite olika saker ju.

Sen efter de blev de är grymt långt hål timme på väntan att vi skulle ha Religionskunskap A som är så himla kul, NOT. Aja som tur var så hade jag inga mer lektioner efter Religionen så kunde åka hem och läsa ut min bok. Har typ bara ca 20 sidor kvar att läsa i boken de går sakta men säkert. Ska börja skriva bokanalysen i morgon tror jag.

Nu sitter jag faktiskt och väntar på att Älsklingen ska höra av sig för han håller på med sitt projekt arbete och vill att han ska bli klar snart så han kan komma hit och mysa med mig :( Känner mig lite ensam nu faktiskit.

Blir nog en skön och varm dusch nu och sedan krypa ner i sängen för att läsa ut boken och invänta Älsklingen(A)



Den här bilden som Jag och Elin tog när vi var i Turkiet är så himla gulliga:) Saknar verkligen värmen och vill åka utomlands nu igen :( fusk att syrran snart ska utomlands igen faktiskt. Men nästa resa blir nog tillsammans med min Älskling.

KÄRLEK KÄRLEK KÄRLEK

MYSKVÄLL IKVÄLL(A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0