Hemma igen

Precis kommit hem från ett besök på Junibacken och ett trevlig tur på stan med Sofie. Köpte mina UGG´s idag och är mycket nöjd.



Bruna UGG´s från Åkers Skor och kostar 599:-


Efter vi hade köpt ett par skor var så gick vi till panduro och shoppade lite saker till Projektarbetet, vi köpte små ansiktsmasker och sen köpte vi olje färger så vi kan måla Lejon och Zebra masker. Jag ska måla två Lejon och Två Zebror så ska Sofie göra samma. Men jag suger verkligen på att måla så blir nog mamma som får måla dom i helgen!

Nu ska jag ta och diska lite innan Jocke kommer tillbaka och hämtar sin väska. Sen tänkte jag ta en liten tupplur och sen kl 16.40 åker vi till Lindesberg så vi är i Linde perfekt till när mamma slutar jobbet. Hoppas på någon god och lyxig mat idag.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Sofie

ja vill inte ens veta hur mina kommer se ut ;)

söta skor :D

2009-09-25 @ 12:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0