Lägenheten

För ett litet tag sen drog Jocke och hans pappa efter ha skruvat upp mina hyllor, känns så himla skönt att ha honom så man slipper vänta på att mats ska komma till örebro och hjälpa mig för de kan ju ta evigheter. I stället så har man en underbar och händig pojkvän<3 de här är hyllorna dom skruvade upp idag


Här är lite andra bilder på lägenheten, inte tagit kort på köket ännu eller balkong och hallen men de kommer!


Mysiga skinnsoffan



Min säng;)

Nej nu efter allt fix och städande ska jag kolla klart på Buffy och Vampyrerna . Sen blir de att ta tag med pluggande, i morgon har jag nämligen prov på 1700-talet.


Hörs senare Puss

Kommentarer
Postat av: johanna

Lägenheten börjar bli riktigt in nu gumms ;)

2009-09-24 @ 09:50:59
URL: http://trinejohanna.blogg.se/
Postat av: Josefine

Tack den börjar bli mysig nu

2009-09-24 @ 10:30:46
URL: http://linnjosefinejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0