Lördag

Igår åkte jag och Jocke hem till mamma. Så skönt att komma hem ibland och komma bort från stan lite och de tror jag Jocke känner ibland också. I alla fall vi åt tacos som är så himla gott, Jocke blev bjuden på Rysk Vodka och de var en rolig upplevelse eftersom han hatar ren Vodka. Sen blev de mys och kolla på vilka som blev uttagna till Idol, självklart så blev de massa choklad till. Efter Idol gick jag och Jocke ut i husvagnen och startade en Wallander film och sedan somnade gosigt och skönt.

Lördag

Vaknade ganska tidigt i morse så jag drog med mig Jocke in för att äta lite frukost för var så himla hungrig. Sen blev de att bara hoppa in i duschen snabbt och sedan fixa sig innan vi skulle till Kopparbergsmarken. De är ju alltid lite mysigt att gå på marken men man tröttnar ju på de nu när man börjar bli lite äldre. Åkte i alla fall två karuseller med syrran, såklart åkte vi en super läskig som de kändes som man skulle åka ur+ att man var typ 20 meter över marken. Sen en som man blev så jävla illa mående så man nästan spyde, den gick ju så grymt snabbt.

Sen blev de en sväng till LÖA där min morbror och mormor & morfar bor, mysigt att se hur dom har de nu när dom har flyttat dit. Hälsade på min morbrors alla gulliga kattungar, dom är för goa. Vi blev bjudna på Krov med bröd och god hemma gjord flädersaft, mums. Sen bärde de av hemåt, Jag och Jocke typ halv sov hela vägen hem. Sen när vi väl kom hem fick de bli lite Wallander i Husvagnen, tills Johanna (syrran) också kom hem efter en tripp i Stockholm.

Blev en mysig måltid med familjen idag alla är samlade så mysigt, vi var nere i Stallet och hälsa på hästarna för en liten stund sen och jag gav dom massa Äpplen, hihi. Nu ska jag gå ner till pojkvännen och mysa lite tror jag, är så myssjuk denna helg vet inte vad de är med mig. Hahah

Elin & Jag

En bild på Lilla Syrran och Mig när vi var i Turkiet

SAKNAR VÄRMEN

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0