Onsdag och Lilla lördag

Ja idag har varit en ganska seg dag, vi hade dans i ca 4 timmar men hade ont i huvudet så var inte med idag, sparar mig för ikväll och discon i stället. Vi hade gäst lärare idag som heter Khozro och pratar bara engelska och inten som är bra super på engelska i vår klass och han pratade ganska tyst. Sen efter de blev de en sväng till Mc donal´s och de var hur gott som helst, alltid gott att tjocka sig lite.

Efter Mc Donal´s blev de att dra vidare till skolan igen, försökte fåtag på Emilia men hon hade tydligen inte mitt nummer  så började driva med henne att jag var en kille hon träffade på Frimis i Lördags och att hon hade gett mig hennes nummer, haha hon blev skit rädd och jag skratta som fan. Men till slut sa jag att de var jag såklart.

Så efter de gick vi tillbaka till skolan för att ha klassråd som bara va i ca 15 min. Innan klassrådet gick Jag och Sofie och bokade kamra, vi kunde inte ha kamran 3 veckor i sträck utan fick hämtan på Torsdag och lämna tillbaka den på Måndagar varje vecka. Blir väl bra de men mycket lämna och hämta menmen.

Pratade sedan med Emilia och Fredag, vi bestämde att vi skulle förfesta här och sedan dra vidare till Frimis. På fredag har Burn perimär och dom ska dela ut massa Burn och ha billiga Burn drinkar i barerna. Sen kommer de en DJ från Stockholm som heter Sandro Monte. Blir säkert en mycket lyckad kväll tror jag, bara om ingen spiller öl på mig igen som dom gjort dom senaste gångerna.

Nu ska jag försöka bräna ner låtarna vi ska ha till Projektarbetet på en CD, ska först hitta en CD och sedan klura ut hur man bränner ner, har ett sånt program men vet bara hur man bränner filmer men borde väl vara samma sak för musik också, får hoppas.

Sen blir de nog att läsa lite i Oliver Twist och sedan laga mat, sedan kl 20.00-21.00 blir de disco träning och sedan fort hem för Grey´s anatomy börjar idag kl 21.00.

Nu ska jag kolla lite Smallvill och vänta på att Jocke ska komma över och hämta sina prylar.

Hörs XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0