PROV=(

Usch kan inte påstå att 1700-talet provet gick nå super bra, Historia delen gick verkligen jättebra medans Litteratur och Kuhi delen gick sådär. Hur tror dom att man ska kunna få in allt när dom går igenom allt på måndagen + att man har andra prov innan. hur ska man lära in alla konstnärer på 3 dagar? de går verkligen inte hur tänker dom? aja hoppas på de bästa annars får jag väl göra om någon del då. Historian gick i alla fall bra så hoppas på minst Vg på den delen.

Om ca en kvart börjar S-blocket igen och då ska vi göra någon grejen sen slutar vi. Sen blir de Lunch och sen har vi dans. Först Street och sedan Improvisation och komposition. Inte de roligaste menmen. Sen är de bara att cykla super fort hem efter skolan för att snabbt hoppa in i duschen och fixa sig. För sedan kommer jocke och hans familj och hämtar mig för vi ska åka till Nora och hälsa på hans mormor som fyllde för några dagar sen. Lite pinsamt kan jag tycka men så är de. Han har ju faktiskt träffat hela min släkt. De blir ju smörgåstårata och de älskar både Jag och Jocke jättemycket.

Hörs senare XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0