Skola/Läkarbesök/ Mycket Åkande

Dagen började att man blev väckt kl halv 6 på morogonen för min kära pojkvän skulle gå upp kl 6 men han ville snozza lite innan så då drabbas jag. När han väl drar till sin praktik halv 7 så är de bara en kvart kvar tills jag ska gå upp och då hade jag redan legat vaken i sängen i en timme, mycket kul!

När man kom till skolan 08.10 och hade Samhällskunskap B så fick vi tyvärr inte tillbaka provet utan vi gick igenom hur uppstatsen ska skriva, vi ska göra en stor jävla uppsats på universitetsnivå! Alltid lite kul, har i alla fall valt ett ämne/fråga nu och hoppas de blir bra. Har ju bara från V 40-43 på mig sen ska de vara inlämnat och uppsatsen ska väl vara ca 14 sidor. Jippi

Efter de blev de ett litet hål sen blev de Religion men många roliga kristendoms frågor som alltid är lika kul, vi satt typ hela lektionen och tänkte på mat och funderade på vad de kunde vara för "gott" idag. När vi sen kom till matsalen var de Fiskpanetter, potatis och kallsås. De är så jävla gott så vi vräckte i oss och jag som skulle med busssen blev super stressad.

Sen blev de bussen till konserthuset och därifrån tog jag bussen till Lindesberg, när jag väl kom till Linde fick jag vänta en liten stund innan mamma kom och hämtade mig. När mamma kom var de ca 20 min kvar innan jag skulle till läkaren så vi åkte till Mejk och köpte ett barndalarm till mig för har märkt att jag inte har något och de är ju inge bra.

Läkarbesök:
Gick mycket bra hos läkaren faktiskt, fast dom pilla massa i min hals så höll på att spy ett antal gånger. Är så himla känslig och får lätt kräckreflexer. Usch inge kul, men läkaren var typ Rysk och beviljade att jag ska få operera bort mina hasmandlar! Äntligen någon som fattar vilka problem man har, alla andra läkare har bara vägrat. Så blir operation nån gång i början av Januari 2010, eftersom inte så bra om jag gör de nu eftersom jag kommer vara sjukskriven i 14 dagar. Så blir nästa år när de är lite lugnare i skolan för nu är de verkligen fullt upp och kan inte missa massa.



Fick ansiktsmaskerna idag som mamma har målat till vårt projektarbete som vi ska använda till förskolebarnen på fredag vi vårat första besök. Tycker dom blev jättefina och hoppas dom föreställer ett Lejon/Tiger.




Nu måste jag plugga matte för har prov i morgon.

XOXO







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0