Studiedag

Hejsan!
Idag är de egentligen studiedag men jag sitter här vaken redan klockan 9. Jocke väckte mig kl 6 i morse när han var tvungen att kliva upp ur sängen för att åka iväg till sin praktik. Kändes super ensamt när han gick, man låg kvar där i sängen helt ensam.

Idag kl 10.00 ska Jag och Sofie hälsa på förskolan Junibacken där vi ska börja vårt projektarbete. Nu i vår process så är vi vid de stadiet där vi ska hälsa på barnen denna vecka, nästa vecka ska vi börja dansa/leka med barnen och filma allting. De kommer nog bli jättekul, hoppas bara att de är gulliga barn och inte skrikiga och gnälliga barn för såna kan bli jobbiga att hanskas med.

Efter besöket ska jag knalla upp på stan för att köpa mina UGG´s, efter de blir de nog att knalla hem packa, diska och städa lite innan vi ska dra senare. Kl 16.40 bär bussen av hem till Lindesberg, Jocke ska följa med hem i helgen så jag slipper att sakna han så himla mycket, så de blir en mys helg.

Ska äta Frukost nu och fixa i ordning mig för blir hämtat om en halv timme.

Ha en bra dag XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0