Uppvisning/Vårkonsert Möte

Dagen började med att Sofie och Jag stressad till Universitetet för vi var lite sena, där så skulle vi dansa för några på Teknik Collage eller vilka de nu var. Vi kom i alla fall fram och då var en i vår grupp sjuk och vi som har massa lyft fick gå från att vara 6 personer på scenen till bara 4 st. De gick ju bra de också, alltid kul att dansa i stället för ha tråkiga danslektioner på skolan.


Efter detta åkte vi tillbaka till skolan för att sedan gå på ett möte angående vårkonserten som äger stapel nästa termin, vårkonserten är en jättestor konsert som Risbergskas Dans,Musik och Teater elever gör tillsammans. Var inte så mycket info till oss dansare utan mest till musikerna så de var lite onödigt att gå dit. Men när vi satt där så fick jag för mig att ta fram mina nycklar och hittade dom inte. Fick självklart panik och nästa börja gråta för tänkte hur ska jag nu komma in i lägenheten? men efter mer letande så hittade jag dom i en ficka, mina fickor på min väska är så himla konstiga. Men hittade dom i alla fall.

Väntar nu på att Älsklingen ska komma hit efter sin praktik och hjälpa mig att sätta upp 2 nya hyllor i min lägenhet. Hans pappa skulle också komma att hjälpa till, då går de lite snabbare eftersom dom båda två är snickare!



Nu ska jag ta och städa & diska lite innan dom kommer. Ingen idé att plugga något nu innan dom kommer, bättre att sätta sig ner i lugn och ro när dom väl har åkit. Blir ingen dansträning idag verkar de som, Emma och Jag bestämma att skita i discon så vi hinner plugga till provet i stället och Therese är ju sjuk ändå så.

Hörs senare XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0