Ännu en tråkig Vardag!

Idag är de ju onsdag och dagen började med en sovmorgon, missade första bussen så fick sitta och vänta 25 min på nästa buss. De är faktiskt lite drygt att 16 inte går oftare, borde den ju göra eftersom den går till en skola, menmen. Kom i alla fall till skolan, vi höll på med vår dans till låten "Samson" vi lärde Anna mycket av stegen eftersom hon har varit sjuk hela förra veckan när vi koroegraferade.

Sen efter de fick Jag, Emma och Linnéa skjus av Malin till skolan, så himla skönt att lite folk har körkort i klassen, hoppas jag kan börja med mitt körkort snart, men kan väl drömma vidare. För hoppningsvis ska jag gå handledarkursen på sportlovet så jag kan börja köra lite så jag är mer van tills jag nu börjar på körskola.

När vi kom till skolan åt vi lunch och sedan satt Jag och Malin ner och höll på med vår dumma Nyhetsrapportering som vi ska ha i morgon, så himla jobbigt att allt ska vara så himla politiskt. Ganska drygt, har inte hunnit kolla på pappret ännu men ska väl göra de senare och skriva lite m.m.


Nu ska jag ta tag och städa lite hade jag tänkt eftersom i morgon kommer lilla Alina hem till mig, de är syrrans kattunge som jag ska hemma hos mig i en vecka. Så måste städa undan lite och så tänkte jag. Ska egentligen spinna i morgon med Emma O, men känner att jag vill inte lämna lilla Alina här själv första dagen, så ska säga att jag LOVAR att träna på Måndag. Andra gången denna vecka jag skickar återbud till henne, men de är en sådan vecka med mycket på schemat.

Senare ikväll har jag ett spinningpass inbokat med Johanna, de är ett medel pass kl 18.45. Så de blir minst en vända till Friskis och Svettis denna vecka. Ska försöka vara lite bättre på träningen nästa vecka.

Nu ska jag ta och kolla lite tv och börja med att diska undan lite!

Vi hörs kära läsare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0