Örebro C - Eskilstuna C, Eskilstuna C - Örebro C

Allt detta har jag hunnit med idag att på mindre än fem timmar åka fram och tillbaka till Eskilstuna, ätit pizza och umgåtts med pappa. Åkte dit pågrund av att han har köpt en ny dator till mig i en lite för tidig födelsedags present pågrund av att min gamla gick sönder.

De blev denna:
ksksk
kkkkk
Den är lagom stor och har stora tangenter de är ett stort plus, stora syrran har ju också en PC-mini dator men den är ännu mindre med ännu mindre tangenter, men denna är super bra, väldigt lätt och har bra webbkamera. Fick inte in bilden pågrund av något men får ta en ny nån gång och så de blir i rätt storlek.

Nu ska Jag och Alina mys lite, vi ska kolla på Legden of the seeker, äta semlor och lite hallon hjärtan som jag fick av mamma. Jocke är hos en kompis och firar honom, men jag kände ingen orka att följa med pågrund av allt resande, sen ville jag inte lämna Alina ensam hela kvällen när hon redan varit ensam hela dagen den stackars lilla kittekatt bebisen.

I morgon ska jag hämta min ring på GULDFYND, ser fram emot de. Hoppas man får med sig Jocke!

TJOTJO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0