Örebro

Idag åkte vi tillbaka till örebro igen, vi åkte först till nora och köpte lite grejer, köpte nya gardiner till det stora rummet. Sedan blev de marieberg, när vi var där passa jag på och lämna in massa CV lite över allt, Gina tricot, HM, Bikbok, Glitter, Mc Donals. De är i alla fall en början. I morgon blir de nog en sväng på stan också, ska lämna in lite på tempo och ica. Så när jag lämnat innan alla CV jag har skrivit ut så har jag i alla fall lämnat 13 st, sen får jag väl söka lite på internet och bara hoppas på att få något.

Nu sitter jag här ensam i lägenheten, var och handla grogg grejer i dag, behövde inte köpa så mycket mat eftersom visste inte alls vad jag hade i frysen, men nu när jag kollade har jag hur mycket som helst i frysen så blir nog inte att handla så mycket denna månad;)



Saknar min Älskling så himla mycket:( inte träffat han på över en vecka, sen vet jag inte när jag får träffa honom heller, de kommer nog inte bli fören Lördag skulle jag tro om de nu ens blir de. Får väl hoppas<3

nu ska jag ta och slappa, kanske äta lite pizza från pizza hut, senare tror jag ska kolla på den där filmen jag fick i julklapp av mamma. De verkar vara en liten mer tjejfilm än något för Jocke, så får väl börja kolla på den för tror den var 3 timmar.

Som sagt i morgon blir de nog stan med Emma får jag hoppas, ska köpa svart nagelack, några ringar och en skinnjacka som jag har kollat på;)

Nu orkar jag inte skriva mer, vi hörs(K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0