Söndag=(

idag är de sista dagen på lovet sen ska man tillbaka till verkligheten igen tyvärr, var på stan en sväng med syrran köpte mig en spets body från Bikbok, tänkte köpa en svart snygg BH till som jag ska ha under men den lindex den fanns på hade stängt idag så får väl åka dit efter skolan i morgon och kolla om den finns. Mamma tjatade på mig idag för jag inte har lämnat in nå fler CV, så får väl ta några ställen i morgon efter skolan när jag ska kolla  efter BH, de får gå snabbt i morgon för ska spinna kl 20.00 och vill helst hinna äta, plugga och träffa Jocke innan de:) så de blir en snabb runda på stan.

Som sagt sista lediga dagen men man kommer inte få vara så ledig idag, för måste börja plugga till ett omprov jag har på onsdag, tyvärr så har jag ett omprov i Naturkunskap B, hoppas de går bättre denna gång. Känns som jag börjar fatta naturkunskapen lite bättre nu än i början av terminen.

Sen ska jag också komma ihåg att gå till Syon i morgon för ska be han kolla upp vilka behörigheter man behöver för den linjen jag ska söka, för om jag inte behöver Matte B så ska jag nog skita i den kursen och sattsa på allt annat i stället. Har ju redan ett betyg i Matte B (IG) så behöver ju bara hoppa av eftersom jag läser den kursen igen. Känner ändå så att jag inte kommer klara den kursen, för har ju inte klarat ett enda prov så kommer inte klara kursen, så sattsar hellre på allt annat.

Nu ska jag kolla på filmen och sedan äta lite pizza och choklad och sedan dricka massa cola:)



BE HAPPY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0