Tillbaka igen=)

Hejsan allesammans!

Jag vet att jag har varit dålig att skiva men de har varit mycket på sistonde, opererade först bort halsmandlarna och samtidigt som jag led med de och försökte skriva klart min Konflikt så krascha min datorn och gick sönder totalt, blev ju jävligt arg då. Men datorn är hemma hos pappa nu och Stefan ska kanske laga den, sen så ska jag få en sprillans ny mini-PC av pappa i en lite för tidig födelsedagpresent, fyller ju inte fören om 3 månader men men.

Sen nu de två första veckorna har de bara varit att tagit igen sjukt mycket plugg, vi har börjat koroegrafera till vårkonserten, vi hade tre veckor på oss till de och nu har de gått en veckan och vi är typ helt klara så himla skönt. På fredag har vi bestämt tid med dansläraren Marita som ska kolla på dansen och rätta till oss på de vi gör fel och så vi blir synkade.

Nu är jag helt inne i att plugga Naturkunskap B (Usch), vi har prov i morgon på Nervsystemet, Blod & cirkulation, Immunförsvaret, Matspjälkningen och Respirations systemet. De är ingen höjdare precis, man pluggar och pluggar men de känns som provet kommer bli så sjukt svårt ( Dumma lärare). Fick sms Emma idag och säga att jag var tvungen att stanna hemma för att plugga och sen har jag Mensvärk, ingen höjdare de heller.

Idagt efter skolan så gick jag till guldfynd och beställde denna ring till mig själv, är mycket nöjd med den och hoppas den hinner komma till fredag annars kommer den nästa onsdag de berodde helt på hur mycket de hade att göra.



Denna ring fast de ska stå Joakim i stället.


Nu ska jag ta en lång varm dusch och sedan sätta mig och plugga lite igen innan halv åtta hos mig börjar:) Idag är de också Spårlöst, så himla spännande serie.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0