Tisdag

Idag är en till dag på detta lov, idag fyller mamma också år! hon blir hela 44 år om jag inte har räknat fel såklart. I dag är det inte så mycket inplanerat på schemat faktiskt. Mamma skrev i ordning mitt CV idag så jag kan skriva ut de och börja dela ut dem när jag åker tillbaka till Örebro på torsdag.

Idag ringde mamma till Eskilstuna och frågade om Tandsköterska utbildningen kommer finnas där till Höst terminen och de verkade de som de skulle göra också. Ansökningsblanketterna skulle komma in de närmaste 14 dagarna, så de är bara och söka. Finns bara 20-22 platser till befogan så får se om man kommer in till denna termin, man kan ju alltid hoppas;)

Känns lite jobbigt den här veckan när Jocke håller på med sitt körkort och inte hinner prata med mig eller träffa mig. Man känner sig lite ensam och utanför. men men inget jag kan göra=(

bild
Nu dissar jag verkligen SNÖN, den slutar ju aldrig att komma tycker jag och orka ha 10-25 minus grader var och varannan dag! Nej bort med SNÖN och fram med SOLEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0