Tisdag 16/2

Ja då sitter man här har ganska tråkigt, sitter och pluggar på del 2 av 1800-tals provet som vi har på torsdag. Som tur är jag själv idag eftersom Jocke ska se någon match, sen är jag ensam i morgon också eftersom då var de någon viktig OS match. Så får tid för att plugga i alla fall.


Ska väl ta och fortsätta läsa vidare på min tråkiga anteckningar om historia, Litteratur textera och all tråkig skit konst som man måste känna till, som tur går jag bara till 12.00 i morgon så de blir en plugg dag de också(Y)

Nästa vecka börjar min Älskling en intenstiv kurs för körkortet, han ska gå på den i två veckor och två dagar så får se hur mycket jag kommer få träffa honom. Men hoppas han klarar de och lite skönt att han ska ta de också så han har de.

Puss alle sammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0