Tisdag

Idag var en sån här jobbig dag när vi har tre lektioner på rad med ca tio min rast mellan varje lektion, dagen började med Naturkunskap B, idag hade vi prov ingen höjdare precis. Vi hade prov på allt jag rabblade upp för er igår var ganska mycket faktiskt. Så idag började vi lite senare eftersom man behöver inte 3 timmar på sig att skriva provet. Så innan vi började satt alla i Estetrummet och råpluggad, som tur så kändes provet ganska bra, tyckte jag kunde nästan allt, var bara de med blodgrupper som jag inte kunde riktigt eftersom jag var sjuk då. Men de jag inte kunde gissade jag i alla fall så man förlorar ju inget.

Sen direkt efter Naturkunskap B börjar man med Naturkunskap A i en timme till, kan ju inte påstå att de är någon höjdare att ha två super tråkiga lektioner 4 timmar i streck. Men de är saker man får stå ut med hatar Naturkunskap och hon i A-kursen kommer från Tyskland och bryter på svenska och är jättedryg och vi går aldrig framåt utan hon bara babblar på om massa skit.



HISSA ELLER DISSA? Vi DISSAR!

Sen efter de fick man på sin 15 mins rast springa till matsalen för att käka en snabb lunch, de serverades tzatsiki, klyftpotatis och biff. De är inte varje dag man får så lyxig mat i skolan, men alla klaga för man stank jättemycket vitlök;)

Nu sitter man här hemma och precis gjort Mannagryns gröt, väntar på att den ska svalna lite då är den som godast. Senare kommer Älsklingen hit har inte träffat han sen i går morse, sen i söndags var de ingen jättebra stämningen eftersom jag hade lite PMS;)

Ikväll blir de nog massa mys och någon film, har ju sovmorgon i morgon till kl 10 så kan ju stanna uppe lite längre ikväll:D

nu ska jag kolla på tv vi hörs.


ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET, Längtar tills min ring kommer(A) för gulligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0