God morgon

Då har man äntligen börjat piggna till, man har hunnit med att kolla lite på nyhetsmorgon, ätit frukost och läst ett antal sidor i boken som jag rekommenderade igår. Nu blir de väl att hoppa in i duschen en sväng så man blir lite fräsch, sedan tycker mamma att jag ska dammsuga övervåningen så får ta och göra de också.

Idag ska jag försöka ta och börja skiva på mitt SH-arbete, kommer fan inte ens igår vad de handlar om, de var något om konflikter och krig tror jag=) men som sagt är inte så himla insatt, få r väl börja och leta fakta idag och sedan fortsätta med arbetet senare i veckan.

Tror jag tänker åka till Örebro en sväng i morgon och träffa Älsklingen, får se ska fråga johanna om vi fortfarande ska på Spinningen på Friskis&Svettis på onsdag så man vet om vi ska boka passet. Sen blir de att åka tillbaka hem till mamma på onsdag så man kan plugga lite mer.

Nästa vecka ska jag operera bort Halsmandlarna så måste försöka få klart alla inlämningsuppgifter klara innan jag börjar skolan, för när man gör en sådan operation måste man vara hemma i 2 veckor och vila. Får ju ett lite "Extra" långt lov, men jobbigt att man missar många danslektioner och andra lektioner som man måste ta igen, missar säkert minst 2 prov vad jag vet.

Men nu ska jag inte babbla mer utan ska ta och hoppa in i duschen och sedan borsta tänderna=)

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0