I morgon är de Bio dags!

Nu har jag, lilla syrran och stora syrran bokat biobiljetter till filmen Alvin och gänget 2=) den verkar så himla skön och har ju sett första filmen och den är ju faktiskt riktigt rolig. Så halv 4 i morgon blir de bio och sedan efter bion hoppas jag Älsklingen har vaknat och pallat sig till stan så vi kan ta en riktig myskväll<3


Nu blir de nog att zappa sig igenom alla tv-kanaler för att hitta något vettigt att kolla på, så himla sjukt att de typ bara skit på tv hela tiden. Så himla tråkigt nu när alla tv-serier man kollar på inte går utan dom spelar in nya säsonger, så nu är den en trist period. Men får väl klara mig ändå.

Nu är Älsklingen iväg och har innebandy träning, vet att dom har så himla lång träning på måndagar och i vanliga fall när han har skola dagen efter så brukar han vara helt slut men nu lär han väl sitta uppe hela natten och bekanta sig med sin tv igen som han köpte nu på lovet, han är lite knäpp som säger att man måste bekanta sig med en tv;) men de är min gullunge de<3 I morgon får han i alla fall offra sig och åka hem till mig i stan och umgås med mig en dag för kommer ju inte tillbaka till stan fören på söndag och då blir de ju bara tre skoldagar och sedan åka hem för att oprera mig. Hoppas att Jocke kan komma och hälsa på mig den andra helgen efter min operation, han sa att vi får se om han hade matcher och så men tycker han kan stå över en match när jag mår dåligt och han inte har träffat mig på en vecka;) vi får se hur de blir.

Nu ska jag äta varma mackor och umgås med familjen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0