Ny design

Nu har jag äntligen fått en liten roligare design på min blogg och nu känns de lite roligare att blogga, kanske börjar blogga lite oftare nu när jag har gjort klart projektarbetet som har taggit upp sjukt mycket av min tid. Tycker Desigen passar min blogg för skiver mycket om kärlek till kompisar, familj och pojkvännen. Självklart skiver jag mycket om min vardag och massa annat skit.

Har nästan skrivit klart min projektrapport nu så himla skönt, ska finslipa den lite i morgon bara, sen ska jag be Sofie skicka över lite bilder som vi tog på dansföreställningen så jag  kan visa här i bloggen och också ha med i min rapport.

Sitter och väntar på att de ska komma något bra på tvn som man kan kolla på, mamma har gjort grymt mycker chokladpudding, så de blir chokladpudding med bananer, grädde och strösel mums mums, sedan blir de nog lite Ostbågar också min favorit.

Nu ska jag läsa lite i en jättebra bok som jag har börjat läsa, boken heter "Lyssna till ditt hjärta, Tara " den är skriven av författaren Geraldine O´nell, mycket bra romantisk drama. Så om man gillar att läsa om lite olycklig kärlek så är den jättebra.

Nu blir de at chilla och mysa med hunden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0