Onsdag

Hejsan allesammans

Igår blev de inge bloggande för hade inte precis tid, men ca 10 i går morse gick jag och elin upp för att sedan palla oss i väg till Frövi för att ta tåget till Örebro kl 11.52 vi hade tur att tåget inte var försenat som de brukar vara. Sen när vi kom fram gick vi hem till mig slöade lite, jag duscha och fixade i ordning mig, sen till kl 15.00 tog vi bussen upp till stan för att hämta ut bio biljetterna och eftersom vi var tvungen att hämta biljetterna en halv timme innan bion började så gick vi till Gina Tricot och jag hande två lite längre baströjor, har redan köpt tre st korta men dom är så himla sköna att ha på sig. Sedan efter bion möte Älsklingen upp mig vid SF, vi gick till Tempo för att köpa godis och mat, sedan när vi kom hem lagade jag kyckling och pommes, sedan blev de mys helga kvällen lång<3

Onsdag:

Idag började dagen med att syrran ringde ca 11.00 och väckte mig eftersom vi skulle till Friskis och Svettis kl 12.00 för att gymma, denna gången skulle lille syrran följa med och träna eftersom hon är i Örebro nu, När vi väl hade bytit om och betalat så gick vi upp gymmet och gud så mycket folk de var, så himla sjukt vi fick stå och vänta en längre tid för att ens kunna värma upp, sedan efter de gick vi in i Cirkelgymet och körde en stund sen tröttna vi eftersom de var så himla mycket folk.

Sen när jag kom hem från träningen var Älsklingen fortfarande kvar hemma hos mig, trodde faktiskt att han hade åkt hem eftersom hans mamma skulle hämta honom halv 12 egentligen, men eftersom hon inte hade mått nå bra så sova hon lite sen så blev han hämtad lite senare. Nu får man klara sig utan Älsklingen i några dagar igen, sen när jag kommer tillbaka till Örebro igen blir de massa mys, gå på bio och massa sånt eftersom sen är jag borta i TVÅ HELA VECKOR, hur ska man klara sig lixom, får se hur de går med de<3



Kl 16.20 tar jag och lille syrran bussen hemåt till Vedevåg igen och hem till mammsen. Det är riktigt kallt där hemma dom har nu ca -27 grader och i natt hade dom haft -31, helt sjukt hur kallt de är nu man kan ju nästan inte vara ute längre. Tycker synd om alla som börjar skolan i morgon och måste ut i den här KYLAN;) men eftersom vi har kompledigt för något så börjar vi på Estet inte fören på måndag, sen går jag i skolan i tre dagar sen opereras jag och har ledigt igen ;) skönt skönt

Nu ska jag inte babbla mer skiver mer när jag kommer hem till mamma, ska duscha och diska nu;)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0