Plugg Plugg Plugg

Gud vad jobbigt de kommer bli att börja skolan snart, man sitter ju till och med nu och pluggar på lovet de är ju verkligen för jävligt. Sitter och skriver om allt från Gazaremsan till Västbanken:D är inte så jätteinsatt, kan ju inte påstå att samhällskunskap B är riktigt min grej mest boring;)

Idag skulle Jocke vara i skolan trodde jag, men igår sa han att dom hade fått ledigt idag snacka om fusk, dom började skolan i går så går dom i en timme sen får dom sluta, han går verkligen en för slapp linje. Men saknar han så himla mycket, han var så himla gullig igår hela tiden och skicka massa gulliga sms och skrev gulliga saker till mig hela tiden, älskar när han gör de (A) Ska ta och se om sömntutan har vaknat ännu klockan är halv 2 men kan slå vad om att han fortfarande ligger och sover, han sover så fort jag får chansen och inte är där och kan väcka honom;) den lilla knasen;)



Älskar dig Joakim Östman<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0