Plugg, usch

Det är bara för kallt ute och så sitter man inne och pluggar ingen höjdare precis=( Sitter och letar fakta till mitt Samhällskunskaps arbete, vi ska skriva om en konflikt som jag kanske har nämnt tidigare och jag har valt konflikten Israel-Palestina för vi har arbetat lite med den på S-blocket och man förstår lite mer vad konflikten handlar om då eftersom läraren har gått igenom de och vi har sett filmer och massa. Tycker de är jobbigast att leta faktiskt för man måste alltid hitta något bra som är värt att ha med och skriva om, sen måste ju faktan stämma också som den i bland inte alltid gör.



Är en GLAD TJEJ ÄNDÅ, eftersom jag inte börjar skolan i morgon som alla andra och Älsklingen gör så är jag jävligt glad. Slipper att gå upp tidigt i kylan och de känns ju riktigt skönt, men jag ska ju bara vara i skolan i tre dagar så ;) sen är man sjukskriven, jag kommer säkert missa ca 2-3 prov och de är lite jobbigt att ta igen och verkligen eftersom jag redan har ett omprov i Naturkunskap B som jag måste göra om nån gång när de är omprovs tillfälle.

Ska fortsätta plugga nu !

Tingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0