Projektarbete

Nu är ju snart äntligen projektarbetet äntligen över, nu är de bara en redovisning kvar som är v.4 och hinner precis bli frisk till de och bli lite piggare efter operationen. Idag skickade Malin i min klass över lite bilder från föreställningarna som vi hade innan jul. Ville ha bilderna för ett minne men också att kunna ha med bilderna i min rapport som jag ska lämna in nästa vecka. Men eftersom de var en del bilder så gjorde jag som två Collage, den ena med moderna dansen och den andra med Michael jackson dansen och här är resultaten.




Liter bilder från en väldig stessig, rolig, glad och fart fylld termin, tredje året började hårt och de var mycket läxor och man hade mycket med projektarbetet och när de äntligen är över och man ser video filmen och bilderna så ser man hur kul jag och Sofie hade ihop och hur lyckat vårt arbete blev. Mycket nöjd med vårt resultat och val av arbete och den här tiden är något både jag och Sofie kommer minnas bra efter studenten som något positivt.

Ska kolla vidare på Victoria secret show nu:) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0