Tosdag

Idag börjar alla i skolan igen utom vi Esteter som har tur att ha två studiedagar och så börjar vi skolan på måndag i stället. I morse försökte jag söka lite mer fakta om Israel-Palestina men tycker de är skit svårt att hitta något bra och blir aldrig nöjd. Ska försöka leta lite mer fakta nu faktiskt, jobbigt att man måste ha minst tre olika källor.

För en stund fixa jag i ordning mig, sminka mig och massa för att lilla syrran skulle ta lite kort med systemkameran, men de gick ju åt helvete eftersom batterina i kameran dog så vi ska försöka ladda dom och sedan försöka igen senare annars skiter vi i det.

Nu sitter jag och kolla på skidskytte de är några svenskar med tror jag, ska kolla lite på samtidigt som jag letar lite mer fakta.

VI hörs, tjingeling<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0