ÄNTLIGEN


Nu är de äntligen dags att börja med de man väntat på i flera månader, pappa har ni skickat över 30.000 kr till mammas konto som ska gå till mitt och syrrans körkort. Så i morgon efter skolan ska vi åka till Nya trafikskolan och skriva in oss på skolan och kanske om jag fått mitt körkortstillståd kanske jag kan boka någon körlektion till nästa vecka eller något. Vill börja så fort som möjligt, för vill helst ha körkort innan studenten de är mitt mål i alla fall.

Älsklingen har ju de sista på körkortet i morgon, "uppkörningen" hoppas han nu klarar de så han inte måste hålla på ännu längre för de orkar jag verkligen inte. Tycker han redan hållit på allt för länge med sin dumma intensivkurs. men håller i alla fall tummarna för i morgon och hoppas han får körkortet så de är ur världen=)

Sitter för tillfället och kollar på Förhäxad, så himla kul när gamla serier kommer på tv igen så man kan se alla avsnitt igen=) Ikväll är de Desperate Housewives och sedan direkt efter de är de Couger Town, tyvärr så är ju de programet bara en halv timme. Lite tråkigt för nu har man väntat en helt vecka på att få se den och så är de bara en halv timme, de är ju inte mycket till serie de;)

Nu ska jag ta och runda av här, vi hörs

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0