Fredagsmys

Hejsan alle samman!

I dag är de ju fredag och de betyder ju HEEEEEEEEEEEEEEEEELG! äntligen helg lixom, veckan har gott hyfsat fort och har bestått av mycket VK-rep. Igår lärde vi oss hela Kiss med killarna och idag var Kim här och köre igenom hela Kiss med mig flera gånger och var helt slut efter de, sen körde vi också Toxic, Samson och hade dansklass i morse.

Nu ska jag snart gå till Willys för att handla super mycket godis och sedan blir jag hämtad av Jocke där, så blir en hel helg i Hovsta, den kommer bestå av massa PLUGG och sedan fira hans bror ett antal gånger;)

Jocke och Jag kom hem ganska sent igår och så skulle vi parkera men hittade igen och så hittade vi en där han trodde att han fick stå men nu fick han Böter på 600 kr i natt;) mycket kul att se på morgonen när han skulle till praktiken i morse.


SÅ HIMLA TRÖTT!

Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0