Lördag

Hejsan!
Började med att plugga redan tidigt i morse, vaknade typ vid 9 tiden och var riktigt pigg. Så självklart så försökte jag börja väcka Jocke, men han blev inte så glad då. Började sedan att plugga på Gentekniken och göra massa instuderings frågor som vi fått av läraren, sen läste jag nästan hela kapitlet i boken. De får räcka för idag tror, får köra igång lika tidigt i morgon igen.
Försökte leta efter lite Baluppsättningar på Google eftersom mamma har bokat tid hos frisören till balen nu så måste ha med lite bilder så hon vet ungefär hur jag vill ha de. så hittade några bilder.
Dessa är några jag tycker är helt OKEJ, vill ju ha hel uppsatt för de ska hålla länge, men vill också ha de lite lockigt.
Nu ska jag bråka lite med Älsklingen för han sitter i sängen och hånar mig för att jag bloggar, blir så trött på skitungen.
Här har ni en bild på mig han verkligen gillar.
Turkiet09
BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0