Onsdag

Tisdag:

Igår så slutade jag kl 11.30 och de var riktigt skönt faktiskt, hade ett prov i Naturkunskap A känns som de gick ganska bra men ska verkligen inte ta ut något i förskott. Sen efter de blev de att åka hemåt, kolla på tv och sova en del blev de, satt och vänta på att Älsklingen skulle komma till mig men så blev de ju aldrig. Senare mot kvällen så gjorde jag nästa hela Läxan i Körkortsboken, sen så kollade jag upp lite kulturbevaknings nyheter som jag ska ha. Sen på kvällen blev de alla roliga serier.

Onsdag:

Nu sitter jag här hemma fortfarande, ska snart klä på mig lite kläder för att sedan fixa mig lite smått och sedan palla mig till bussen. Börjar ju inte fören 10.00 i dag och så kommer de bli mycket rep av Toxic, Samson, Crazy in love. De var meningen att Jag och syrran skulle gyma på Friskis och Svettis kl 12.00 efter skolan, men hade fått ett sms att hon hade ont i foten så blir väl inget. Undra om hon fortfarande kommer hit och gör körkortsläxan.

Nu ska jag sluta skriva och fixa iordning mig i stället, solen skinner ute så blir nog kanske brillor idag=)



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0