Onsdag


Grattis Älskling till körkortet, så skönt att du klarade det. Han har suttit i bilen sen han klarade uppkörningen, lite överdrivet kan man tycka och tycker jag också. Man behöver ju inte åka runt hela örebro hundra gånger för att man har körkort.

Sitter nu och väntar på pojken, han skulle lämna hans morsas bil och hämta "hans bil" i stället, den såkallade Bruno. Hoppas han kommer snart för orkar inte vänta längre, vill mysa.

Idag förnyade jag mitt friskiskort, med ett år Jympa, spinning och gym(Y) sedan blev de en mycket lång promenad en timme med Emma, vi snackade skit och hade roligt, så himla roligt när vi tar oss tid. Vi bestämde att vi skulle gå ut och äta nån gång på påsklovet och bara ta de lungt och snacka skit. Fick också en jättefin höst/vår jacka av henne från vera moda, som hon knappt hade använt. Tycker den var super snygg och tycker alltid om att få kläder av Emma:)

Jackan jag fick;) ser bättre ut i verkligheten

Ska läsa den sista Strinberg texten sen också så man inte ligger efter;)

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Johanna

Den kommer bli super snygg nu till våren :)

2010-03-11 @ 15:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0